بازار مشهد التهابی ندارد ۷۱ کیلوگرم شمش طلا فروخته شد (۱ خرداد ۱۴۰۳) دستاورد‌های آیت‌ا... رئیسی برای اقتصاد ایران اصلاح زیرساخت‌های اقتصادی در دولت سیزدهم آپارتمان‌های ۸۵ متری را در منطقه ایثارگران مشهد پیدا کنید (۱ خرداد ۱۴۰۳) صنعت بیمه در فروردین سال جاری ۸.۹ همت خسارت پرداخت کرده است جریمه سنگین در انتظار بانک‌های متخلف در پرداخت تسهیلات مسکن واکنش بورس به خبر شهادت رئیس جمهور چه بود؟ | گزارش وضعیت بازار سهام ( یکم خرداد ۱۴۰۳) حباب سکه پس از شهادت رئیس‌جمهور افزایش یافت + علت (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) قیمت کارخانه‌ای محصولات سایپا اعلام شد + جدول صادرات ۹۰ درصد طلای سرخ از ایران است | سهم پایین زعفران ایران از تجارت دنیا نحوه صدور و نقد کردن چک‌های بانکی تغییر کرد آینده اقتصاد ایران پس از درگذشت آیت‌الله رئیسی چه می‌شود؟ | نمونه‌های تاریخی چه می‌گوید؟ مستاجران تا ۵ سال فرصت شکایت از صاحب‌خانه را دارند | در چه صورت می‌توان شکایت کرد؟ قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد ۱۴۰۳) سوءاستفاده دلالان ارز از شهادت رئیس‌جمهور سهمیه بنزین خردادماه بدون تغییر شارژ شد تخلف یک شرکت تولیدی محصولات چرمی به ارزش بیش از ۲ میلیارد ریال در مشهد و پلمب آن زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام‌عدالت مشخص شد؟ پرونده قاچاق یک میلیون و ۷۱۶ هزار لیتر نفت کوره یارانه‌ای بر روی میز تعزیرات خراسان‌رضوی دامنه نوسان بورس محدود شد (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) ۶۰ لیتر سهمیه بنزین خردادماه امشب واریز می‌شود وجود ۵۶۰ هزار واحد خالی در کشور
سرخط خبرها

آغاز به‌کار رسمی سامانه ثبت قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری رایگان از امروز (۳ خردادماه ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۶۵۷۲۰
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۴
آغاز به‌کار رسمی سامانه ثبت قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری رایگان از امروز (۳ خردادماه ۱۴۰۲)
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از آغاز به کار رسمی سامانه ثبت قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری رایگان از امروز (سوم خرداد ماه) به صورت رسمی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ابوالفضل نوروزی با بیان اینکه سامانه ثبت قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری رایگان از ماه گذشته به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده بود، گفت: از امروز (چهارشنبه سوم خرداد ماه)، این سامانه به صورت رسمی رونمایی و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه با رونمایی رسمی از این سامانه، همه مردم امکان استفاده از آن را خواهند داشت، تصریح کرد: این سامانه محدودیت زمانی نداشته و متقاضیان با ورود به آن می‌توانند به صورت رایگان اقدام به ثبت قرارداد‌های خود و دریافت کدرهگیری کنند.

نوروزی ادامه داد: در صورتی که متقاضیان همچنان خواهان ثبت قراردادهایشان در بنگاه‌های املاک باشند این امکان نیز برای آن‌ها وجود دارد، همچنین بنگاه‌های املاک نیز می‌توانند از این سامانه به صورت رایگان برای ثبت قرارداد‌ها استفاده کنند.

سامانه ملی املاک و اسکان کشور با هدف امکان ثبت و استعلام قرارداد‌های ثبت شده و کاهش هزینه‌ها پیش از این اقدام به راه‌اندازی نسخه آزمایشی سامانه ثبت اجاره مسکن کرده بود که براساس آن امکان ثبت قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری بدون مراجعه به بنگاه معاملات املاک، به صورت رایگان فراهم شد.

با راه‌اندازی رسمی این سامانه، مالک و مستاجر بدون مراجعه به بنگاه و در یک روند کاملاً شفاف و قانونی و تنها با درج اطلاعات خود در سامانه می‌توانند نسبت به ثبت قرارداد‌های خود و دریافت کد رهگیری به صورت قانونی و رایگان اقدام کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->